Äntligen Fredag!

Så var de åter fredag. Jobbade förmiddag idag, så jag klev upp 03.00, käkade en snabb frukost å sen drog jag iväg mot bälinge.  Jobbandet gick bra, å de känna skönt att helgen äntligen börjat.

Ska självklart berätta lite om gårdagens besök på Gröna lund!

Det var jag å camilla som var dit, å vi hade jätteskoj. Bjuder på en bild jag tog av musmattan Camilla köpte:

Visst ser vi fånigt skojiga ut? ja, vad kan man förvänta sig när man låter två kobönder gå lösa på gröna lund?

Kolla! Camilla har fångat en mask!

Själv åt jag hamburgare.. :)


Insine(eller hur de nu stavas) var inte alls tokig. Åkte den 2 gånger :) Brukar normalt bara skratta när jag åker såna här läskiga saker, men den här var nåt av de västa jag åkt. Innan frågade camilla: "e du inte nervös!?" "nja, kan inte vara värre än att krocka me bilen" "nä, de e värre!!" utbrister Camilla å ser både förväntansfull å nervös ut på samma gång.
När vi började åka uppåt erkände jag att de började kännas lite olustigt i magen, men då e de lite sent att ångra sig.
Vi pratade om de efter, att när camilla skriker, då e de läskigt, men om jag skriker e de skitläskigt.
Skrek till några gånger :)
Nu vet jag hur "skräckblandad förtjusning" känns :)

Jag hade jättekul!


Visst e stockholm trevligt på sitt sätt, men de e inget för den här lilla bonden. De e för stort å jag blir bara förvirrad! känner mig som en bortsprungen kalv när jag e där..
Var skönt att komma hem igen. tacka vet jag skogen :)


Jag på tåget hem :) Trött å sliten, men glad!


slut för idag, tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Nej Stockholm är inte mycket att ha inte. Förutom i konsertsammanhang då, men annars håller man sig helst därifrån.

2009-08-28 @ 18:57:48
Postat av: Winther

Hmm.. Är lite besviken då du har åkt till stockholm utan att hälsa på mig nu när jag jobbar här varannan vecka :)

Hoppas du hade kul på grönan. Håll oss uppdaterade hur det går för ville..

2009-08-29 @ 11:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0