Hej igen!

Nu e jag hemma från semestern igen, å mitt liv återgår till de normala igen. De var en härlig vecka uppe i vårt lands norrare delar, å jag har mkt bilder å minnen me mig hem. Dock kommer jag inte lägga upp alla, framförallt inte nu. kommer ta några i taget, i mån om tid :)
Vi hade tur me vädret, å av dom dagar vi var uppe var endast 2 regniga.

Detta kort e taget vid höga kusten bron. Vädret var uselt, men sällskapet å utsikten kan man inte klaga på!


Vi besökte en djuraffär under resan, å Johnnie var väldigt sugen på att skaffa ett gäng färgglada fiskar. Länge stod han å beundrade dom små fenbeklädda djuren :)


Själv hittade jag denhär lilla krabaten. Blev helt såld! det e en hundleksak, men eftersom jag vet att Johnnies hund Putte skulle slakta den efter 5 minuter, köpte jag den inte. Men bollens utseende e helt underbart!


Va tycks om min t-tröja? Den e en av mina favoriter, då den har mkt färg å känns som ett riktigt sommarplagg.
Den hade en säker plats i min semesterpackning!

Får lägga till att jag bara för några år sen var livrädd för färg då jag ansåg att ja bara passade i svart. Nästan allt jag hade var svart på den tiden. Men nu klär jag mig i de mesta, förutom gult!

tjao för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fan va kul att ni hade det bra där uppe :) Ör glad för din/ er skull.

2009-08-24 @ 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0