Hos mor å far.

E hemma hos mamma å pappa just nu. Hittills har den här dagen inte vart ett dugg bra, så egentligen borde jag gå å lägga mig igen för att undvika att de blir ännu sämre.
Några saker hade jag tänkt göra för johnnie skull, t ex tvätta, städa, diska, klippa gräs, rasta å bada hunden.. å de mesta gick snett. å de som inte gick snett skippade jag då jag helt tappade lusten.
Diska å tvätta gjorde jag iaf, alltid nåt. sen att gräsklipparen vägrade sammarbeta å hunden högg mig i handen osv var väl förhoppningsvis bara otur.

Stack hem hit till föräldrarna istället. Hoppas att Johnnies (till synes) smittsamma otur stannade innanför hans tomtgräns, så jag iaf kan få pyssla om Galanten å rida min häst i lugn å ro.

På senaste tiden känns de som om allt för mkt har gått fel, å sånt tar ju på krafterna. Men de e väl som man brukar säga, de som inte dödar, de härdar. Nån däruppe tyckte kanske de var dags för mig att skaffa mig lite mer "skinn på näsan".

för att muntra upp mitt kassa humör lägger ja in en bild där jag e glad:



Bilden e från vår lilla klassåterträff i somras. precis när kortet skulle tas sa nån någe roligt, därav våra miner :)

tar ett kort till från den kvällen. såhär ska ni minnas mig den dag ja inte längre finns:


haha, ja, dehär kortet säger väl allt om mig egentligen. Glad, sprallig å lite halvgalen :)

nu e jag på lite bättre humör igen! dags att ta tillvara på de. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0