Längtar!

åhh, va jag längtar tills semestern! nu e de bara några dagar kvar innan vi åker, å jag längtar bara mer å mer för varje dag.
Hoppas självklart på fint väder, men även om de skulle regna så ska de bara bli så otroligt roligt att komma iväg på semester. Bara jag å Johnnie :)


OBS: Efter semestern ska jag berätta å ladda upp bilder som INTE handlar om kor, lovar! Även om de säkert slinker in en å en annan ko här å var..konörd som man trots allt e.

Idag vaknade jag med Johnnie bredvid. alltid lika härligt att bara kunna krypa upp i hans famn såfort man öppnar ögonen. Om man inte redan ligger placerad där vill säga!
Fast de e alltid svårare att komma upp ur sängen när jag sover me honom...

Mamma ville ha hjälp me fåren, då de skulle komma en kille å mönstra dom idag.

(mönstra får- kolla hur pass fin fåret e i ullen)
Mönstringen tog inte lång tid å när de var klart åkte jag till jobbet.
Var otroligt trött när jag kom till jobbet å de tog ett tag innan ja fick upp duracellkaninkänslan :) men när jag väl kom igång gick allt som smort!

Avslutar bloggen me 2 bilder jag tog idag när jag skulle fösa in korna för mjölkning. Gillar dom, för himmelen blev väldigt fin!


tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0