Stan

Idag, efter min vanliga joggingtur, tog jag en vända till stan för att handla lite. Jon(min chef) ringde strax innan jag åkte å undrade om jag kunde handla lite grejer till honom när ja ändå skulle till Uppsala.
Var lite här å var, å när jag slutligen var klar var mitt baksäte alldeles fullt me grejer till Jon, mig, mamma å min lilla kanin :)
köpte bland annat ett par ridbyxor, dock ej dom på bilden. de roliga me ridbyxor e att man antingen ser bra ut i dom, eller bara väldigt skojig!


Har inget speciellt att säga angående jobbet. allt var precis som vanligt. eller ja, en sak e annorlunda, å de e att jag studsar omkring å längtar efter semestern!

måste dra nu, ska hinna städa å packa innan ja åker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0