Klar med mjölkningen :)

Nu har jag mjölkat klart och är bara inne för att snabbt käka och sen jobba vidare. Har en del vi ska hinna med innan jag slutar för dagen, så det är bäst att jobba på. Men jag är typen som inte kan göra ett dugg på tom mage, så jag måste käka när magen kurrar om jag ska få något vettigt gjort :)



I helgen ska jag julklappshandla och träffa några vänner. Lite lagom med grejer planerat så här innan jul med andra ord! För nu ska man inte festa och hålla på, utan ägna sig åt att mysa med vänner och familj. Det är ju det som är hela grejen med julafton!

Emilia kommenterade inlägget om svininfluensa och trodde inte att jag skulle få slippa köerna till vaccinet då det är ont om vaccin. Men då är det som de är, för det är inte jag som tjatar om att hela sveriges befolkning ska ta sprutan.
Så antingen skaffar dom fram tillräckligt med vaccin, eller så skippar jag sprutan. Punkt slut :)

nä, måste käka!

tjao!



Kommentarer
Postat av: Karin

vilken typ av kamera vill du ha då?:)

2009-12-11 @ 09:32:01
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

Wow, jag bara sa. =)

2009-12-11 @ 10:22:43
URL: http://princessinta.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-11 @ 19:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0