Lumpen

Jag har en liten dröm som jag inte blir av med. Jag skulle vilja göra lumpen!

Och än är det inte försent. Tjejer mellan 18-24 får ansöka så egentligen finns det inget som stoppar mig :)
Det har bara inte blivit av. Först ville jag jobba, sen trivdes jag för bra på jobbet för att vilja säga upp mig och göra lumpen. Och sen..ja, där är jag nu. Jag trivs lite för bra me korna, men ändå har jag ju velat göra lumpen så länge att jag iaf borde ansöka om att antagningspröva.
Jag ska klura lite på det..

Varken killar eller tjejer kan längre bli uttagna till en värnpliktsutbildning eftersom plikttjänstgöringen upphör den 30 juni 2010. Nästa år ersätts värnpliktsutbildningen av en ny frivillig militär grundutbildning som genomförs för första gången 2011. Har jag förstått det rätt så pågår grundutbildningen i endast 3 månader, skulle vara perfekt :)

Men jag känner mig själv så bra att jag vet hur det kommer bli. Ansöker jag inte så kommer jag ångra det. Ansöker jag kommer jag åtminstonde känna att jag försökte, även om jag inte fick göra lumpen i slutändan. Vad väntar jag på?

Vi får se hur det går med de här lilla påhittet :)



Har jag väl bestämt mig för nåt så ska det bli så, vare sig jag vill eller inte.. :) haha!

Kommentarer
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

snygg bild!

2009-12-03 @ 21:18:01
URL: http://princessinta.blogg.se/
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

jaha..:)=)<3

2009-12-03 @ 21:25:36
URL: http://princessinta.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul:D

2009-12-03 @ 21:26:49
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0