Ny dator :)

Sitter just nu hemma hos mig och Johnnie. Anledningen till att jag har möjlighet att sitta här på internet är att vi håller på och testar ett mobilt bredband. Dessutom har vi varit i stan och handlat lite, bland annat så har jag köpt en bärbar dator.
Ville försöka få en hyfsat bra dator på rea, och än så länge är jag nöjd med mitt köp. Blev en TOSHIBA av lagom stor modell. Om det är ett bra märke vet jag inte, men som sagt, än är jag bara nöjd.
Köpte en mus och en väska till datorn också, dock var det en mus med sladd. Men jag fick den till ett bra pris :)

Hade tänkt ladda upp en bild att visa här, men det internet vi har verkar vara för trögt.. Telenor har verkligen inte gjort något gott intryck på mig! Varesig det gäller mobiler eller bredband..

Får visa bilder sen. Och leta vidare efter ett internet som funkar här ute :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0