Trött!

Har varit otroligt trött hela dagen idag. Dessutom vaknade jag lite på fel sida för jag har varit på lite halvdåligt humör hela dagen..
Försöker sova lagom mycket, men hur jag än gör så är jag lika trött varje morgon. Måste vara vädret! Även träningen har blivit lidande. Förut joggade jag alltid en vända varje morgon, men sen jag var sjuk för några veckor sen har det blivit väldigt lite träning. Jag hinner inte, orkar inte eller har helt enkelt inte lust.
Men snart är jag igång igen, var så säker! Måste ladda batterierna bara..

 

Jobbandet har gått rätt bra idag. Men tröttheten gör att allt inte är lika kul som vanligt..

Vi har fått en jätteliten kalv här på jobbet. Den föddes en månad för tidigt och är mycket mindre än den ska vara.
Tyvärr mår hon inte så bra och hennes liv hänger på en skör liten tråd. Det är den första veckan som är värst, och nu har det gått flera dagar utan nån större förändring. Blir den lilla tösen inte bättre snart måste vi nog avliva henne.. För hennes eget bästa.
Men jag hoppas verkligen att hon klarar det! Hon har ju(såklart) blivit min nya favorit och varje kväll innan jag ska åka hem sitter jag hos henne ett tag och klappar henne. Hon är så fin, men ack så skör.
Jag håller tummarna!

Nu sitter jag här vid datorn och har tråkigt. Ska som vanligt sova på jobbet pga att jag ska jobba förmiddag imorgon.
Och eftersom jag ska upp 03.30 så bör jag skutta isäng snart!

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0