Helgen!

Japp, då har ännu en helg passerat. Tiden går fort när man har roligt!

Igår pysslade jag mest hemma. Krattade löv, städade och diskade. Sen på kvällen blev det krogen med ett härligt gäng!
Här har vi lite bilder:







De var från förfesten de :) Mkt trevligt!

Här har vi en bild på mig när vi kom hem igen vid halv 4. Jag drack inte så mkt, men med tanke på att vi dansat och haft kul i flera timmer ser jag ändå ovanligt städad ut..



Här har vi en bild på mina strumpbyxor. Många har kommenterat dom och tyckt att dom är coola. Man kan säga att jag tillverkat dom själv då det var min egna idé. Har helt enkelt 2 strumbyxor. Älskar mina svarta mönstrade strumpbyxor men ville ha förändring. Köpte helt enkelt helfärgade strumpbyxor att ha under! snyggt va? :)



Tack för en trevlig kväll! Och tack till Kemppi och Sebban för skjutsen :)

Nu ska jag hem och krypa upp i soffan och mysa med Johnnie som kommit hem från Gotland!

tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0