Jag är knäpp :)

Emilia kommenterade min förra blogg med orden: "du är knäpp". Skriv nåt jag inte redan vet, tjejen :)

Det har varit full fart i helgen. I fredags efter ridningen kom min bror Jimmy på besök med en kompis. Det blev panpizza, grogg, läsk och fika. Allt avslutades med att jag och Jimmy somnade skavfötters i soffan medans Johnnie och Jocke satt och snackade. Det märktes vilka som var syskon :) När Johnnie väckte mig hade killarna åkt, så det var bara för mig att stappla mig fram till sängen och lägga mig där istället.

På lördagen var det lite lugnt på förmiddagen. Sen pysslade Johnnie med lastbilen och jag städade inne i huset. Blev riktigt fint, men jag längtar tills december då det ska städas riktigt ordentligt och sen får jag äntligen julpynta!

På söndagen åkte vi på marknad i Österby och sen kom chefen på besök hem till mig och Johnnie. Han och flickvännen hade oxå besökt marknaden och jag tyckte att dom kunde komma över på fika när dom ändå var i närheten.
Sen pysslade vi me bilar innan det var dags för Johnnie att åka och jobba. Blev en ensam söndagkväll för mig..

Måste dra nu! ska hinna hem till ett tv-program jag vill se, och dessutom ska jag hinna baka bröd.

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Erkänner att jag också är knäpp, så vi kan vara det tillsammans :D

2009-11-16 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0