Lördag

Lördagen har gått fort, men den är inte över än! 
 
Igår hade jag och Johnnie en kväll för oss själva. Ses man så sällan som vi under veckorna är det väldigt upskattat med en kväll tillsammans. Det blev köttförssås och spaghetti, Sen blev det sjävklart efterrätt!
Var bra trötta när vi kom isäng eftersom båda jobbat och varit aktiva större delen av dagen.

På jobbet har det vart full aktivitet hela veckan. Grävmaskin, betong och en massa killar som jobbat för fullt. Anledningen är att vi har gjutit en massa i gårdens centrum, har nämnt det förut minns jag..

Såhär såg det ut: (ni får se det slutgiltiga resultatet senare)


Nu blir det inte sådär jobbigt lerigt som förut iaf :)

Idag har jag varit på jympa inne i stan. Testade på "Step 1" på friskis & svettis för första gången. Och för mig, som inte har mkt till taktkänsla och framförallt inget minne, var det lite knepigt. Men det brukar det vara när det är nya rörelser som ska göras i snabb takt efter varandra.
Är säker på att det går bättre nästa gång! För en nästa gång blir det, för man svettades och flåsade lagom mkt, vilket är bra!

Efter det åkte jag och handlade lite. Behövde två helt vanliga baslinnen, så det inhandlades.



Just nu är jag hemma hos mamma och pappa och har småpysslat lite. med vad får ni veta senare :)
Sitter och planerar vinterns fjällenresa lite, kollar priser och så. Blir ett härligt gäng som åker i år, och jag längtar! Får se om snowboarden lyckas ha ihjäl mig den här gången då! Tredje gången gillt brukar man ju säga :)

Nä, nu måste jag hem. Ska hälsa på hos brorsan under kvällen, så det är bäst att jag lägger på ett kol.

Tjao!

Förresten, ni glömmer väl inte fars dag imorrn?!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Usch, step har jag oxå provat. tycker det var skitsvårt... :(

2009-11-07 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0