Minnen

Kollade just min Hotmail och såg att jag fått mejl från Leila, en av mina närmaste vänner.

Läste igenom mejlet och kände en sorg komma över mig, men samtidigt blev jag glad för hennes skull. Det är så att hon länge velat flytta till Finland och jobba där. Hon har det finska blodet i sina ådror och antagligen är det de som får henne att bli intresserad av vårat grannland så pass att hon vill bo där.

Men som sagt, de känns lite sorgligt. Det är ju självklart jättekul att hon följer sina drömmar och mål, men samtidigt är hon en av mina närmaste, älsta och bästa vänner. Vi har kännt varandra sen lekis, och det är många år det!
Så när jag läste att hon skulle flytta började jag tänka tillbaka på alla år tillsammans. Alla minnen!

Leila har alltid varit speciell och gått sin egen väg. Hon har sin egna klädstil, egna idéer och säger alltid vad hon tycker. Kommer sakna henne!

Hon försvinner ju inte bara för att hon flyttar till finland, men det är känslan av att ha henne så långt borta som känns lite jobbig.

Men hon skrev i mejlet att vi var välkomna att hälsa på om vi ville. Och me tanke på dom fina bilder jag hittat som är tagna i finland, tar jag med mig kameran oxå :)







Härliga bilder va?

Nu har jag alltså minst 3 ställen att besöka inom en snar framtid. England,skottland och Finland :)

tjao :)


Kommentarer
Postat av: Öbrell

himla fin fina bilder =)

2009-11-20 @ 13:05:40
URL: http://cherryperry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0