Bobbens begravning.

Tänkte bara nämna lite om min kanin Bobs begravning. Vi begravde honom dagen efter han dött å ska jag vara ärlig tror jag få kaniner får ett bättre avslut på sitt liv här på jorden. Men vi e många som fångats av den lilla kaninens charm å utstrålning!

Båda mina bröder var hemma hos mamma å pappa den morgonen så dom närvarade på begravningen. Robins flickvän Maria oxå. Sen var de såklart mamma å jag! Jag hämtade min lilla kanin å höll honom i famnen medans Robin grävde ett hål å Jimmy skrev Bobbens namn å födelse-/dödsår på en sten.
Sen la vi ner honom i gropen tillsammans me en stor röd ros från mig å några klöverblommor från mamma. sen sa vi adjö å la igen gropen.

Han vilar nu under ett stort träd i trädgården.



vila i frid gubben min!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Nästan så man blir tårögd ju =( Men han fick ett värdigt avslut iaf.

2009-10-05 @ 00:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0