Helg!

Älskar att sluta tidigt på fredagar!

Emilia undrade vad de var för hemsida som man kunde beställa personliga halsband ifrån. Här har ni den:
www.BettiesGalleria.com

Har jobbat sen 04.00 idag. känner mig lite seg :)

Efter att ha jobbat över lite åkte jag hem till mamma å pappa där jag städade klart i de blivande hönshuset. De var inget jobb för en blondin i högklackat om man säger så, för dammigare ställe får man leta efter! Efter att ha utsatt mig för massor av damm, en å annan spindel å skräp i ögonen e jag äntligen klar!


Som sagt, damm var de inte ont om :)


Nu, gott folk, e hösten här på riktigt. För när fåglarna drar till varmare länder på semester kan vi inte längre förneka att sommaren e slut och att vintern närmar sig med stormsteg.


De kommer bli en kylig vinter, sanna mina ord. De skvallrar rönnarna om, för är de mkt rönnbär på träden blir de en sträng vinter.



Dags att köpa varma vinterkläder!

Nu ska jag iväg å rida.
Tjao!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tackar!! och tack för idag! var supertrevligt. puss

2009-10-10 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0