Hungrig..

Hittade en bild som passar väldigt bra till gårdagens blogg :)



Camilla undrade om å varför jag inte tog mjölk härifrån jobbet. Mitt svar e att de helt enkelt blev så att jag började köpa, vet inte riktigt varför egentligen. Men jag har funderat på att börja ta me mig några liter från jobbet regelbundet, men har än så länge inget att transportera mjölken i. Ska hem å se om Johnnies föräldrar lämnat kvar nåt i huset som duger till de!
Jag e uppväxt på äkta komjölk, dvs mjölk direkt från kon(givetvis e den kyld innan) å anser att de e den bästa mjölken. För se hur frisk å pigg jag e!

Just nu kurrar mig mage väldigt mkt. Så jag ska skynda mig hem å göra köttfärssås å spagetti :) Men först måste jag handla lite.

E de nån annan än jag som tycker de e svinkallt ute? Brr! snart kommer snön..Då blir de pulkaåkning istället för motionsrundor om förmiddagarna! haha :)

tjao!



Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja nog börjar det bli kallt allt. Gråkallt så in i helvete.

2009-10-13 @ 23:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0