Längtar!

Snart e de helg! Ska bli skönt att vara ledig, även om de just nu ser ut som om jag kommer att ha fullt upp..

Imorrn ska jag jobba fram till 12 ungefär, sen bär de av hemåt(till mamma å pappa) för att städa lite inne i gamla ladugården där mamma å Robin bygger ett hönshus. När de e klart ska jag hem å käka. Hinner jag ska jag även röja upp lite där..
Ridning kl 18.15, hemma igen runt halv 8. Då e de bara att laga mat å krypa i säng :)

På lördag e planerna inte helt spikade än, men som de ser ut nu blir de följande:
Shoppa lite på förmiddagen me Emilia, Gå på julmarknad i Österby me Johnnie mitt på dagen å sen e de fortfarande oklart vad som händer på lördagskvällen.

Söndagen e än sålänge oplanerad, men de blir nog mkt städning iaf. å säkert nån ridtur :)

Är väldigt sugen på att shoppa just nu. Vore kul att få handla lite nya, snygga kläder å skor. De e inte ofta jag handlar kläder å skor, så de vore trevligt att göra de i helgen. De blir dessutom ännu roligare att Emilia hakar på!

Är lite sugen på denhär jackan från HM bland annat. Måste testa! :)

Sitter å kollar lite efter kläder just nu. Finns en hel del intressant.

tjao!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det ska bli trevligt att shoppa lite med dig :) och den där jackan ser supersnygg ut!! puss

2009-10-08 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0