Måla!

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Tänkte måla lite i det blivande hönshuset så att det blir klart någon gång! Men jag får skynda mig lite, för snart måste jag hem och byta inför ridningen.

Men jag tänkte bara visa er lite bilder på nya bilen. Tyvärr har jag inte hunnit ta några värst bra bilder än, men de kommer senare. Rom byggdes inte på en dag vet ni :)





Med hjälp av syrran har jag även kommit på ett namn till honom(Jag och mamma döper alltid våra bilar). Hade några förslag på namn först, men dehär var bäst.

Mina damer och herrar, får jag presentera: Marabou!

De bästa med namnet är att det börjar på m. Alla mina bilars namn börjar på den bokstaven. Nähä, tänker nu dom som har koll. Dom andra 2 heter ju Galanten och Ville!
Sanningen är att dom namnen bara är smeknamn, dom heter egentligen Mitch och Michigan :)

Nu ska ni få se en bild på kalven jag berättade om förut. Den som fick lite hjälp att komma ut i ljuset.




Det är en köttkorsning, dvs hälften köttboskap, hälften mjölkboskap. Jättecharmig liten grabb! Nästan så att Johnnie får jobba lite om han ska hålla sig kvar på toppen av min "favoritgrabblista" :)

nä, måla var de ja!

tjao!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad väntas Marabou får för smeknamn då?

2009-10-23 @ 21:36:21
Postat av: Designed By Hang

Den bilen kan nog bli piffig ! :)

2009-10-25 @ 11:07:59
URL: http://designedbyhang.blogg.se/
Postat av: Anna :)

Marabou har fått ett smeknamn han me, å de e inget mindre än Chokladbilen :)

2009-10-26 @ 19:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0