Min helg

Tänkte berätta lite snabbt om min helg.

Fredagen var rätt lugn, red som vanligt å sen tog jag å Johnnie de bara lugnt.

På lördagen åkte jag, Johnnie å Pontus in till stan för att handla lite allt möjligt. Mat, arbetskläder å grejer till bilen var några exempel på vad vi kom hem med senare på eftermiddagen.
Eftersom Kemppi fyllde år tänkte vi dra ihop ett gäng hos Johnnie å sen tillsammans knalla över till födelsedagsbarnet som bor på andra sidan vägen.

Vi blev 5 personer som klampade in hos Kemppi å där blev vi bjudna på fika å kollade på en film. Mkt trevligt!


Jag under lördagen :)

Tack för en trevlig kväll allihopa! å grattis Kemppi :)

tjao!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, den där skjortan är verkligen supersnygg på dig!! :D

2009-10-19 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0