Spa :)

Såg i tidningen att dom har 15% rabatt på spabehandlingar på ett ställe i Uppsala under hela oktober. Har länge velat gå till ett spa å bli ompysslad, men de har aldrig blivit av. Men nu ska jag faktiskt ringa å höra om de finns någon tid som skulle passa mig :)

Intresserad? gå in på royalspa.se å läs mer!



Har jobbat som vanligt idag. Fick dock tråkiga nyheter när jag kom hit. En ung ko hade brytit benet under natten å fått avlivas tidigt imorse. Hur hon lyckats bryta benet e fortfarande en gåta..

Imorrn ska jag ev. vara ledig för att tillsammans me pappa åka å kolla på en bil. Johnnie kollar oxå runt efter en bil åt mig, får se om han hittar nåt.

Måste se till att få katterna kastrerade oxå, så de måste jag komma ihåg att ringa om..

Nä, nu måste jag hem. Ska städa å baka bröd :)

Tack för era fina kommentarer!!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad trevligt med spa! det är faktiskt det bästa som jag någonsin gjort. Puss :)

2009-10-19 @ 23:50:15
Postat av: Emilia

Ska vi gå tillsammans? Kan tänka mig att ta ngn massage eller liknande. Puss

2009-10-19 @ 23:53:17
Postat av: Emilia

Ska vi gå tillsammans? Kan tänka mig att ta ngn massage eller liknande. Puss

2009-10-19 @ 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0