Lunch

Mätt i magen men fortfarande trött. Hade ingen matlåda idag då vi inte hann/orkade laga någon mat igår. Blev 2 panpizzor istället.. inte vidare gott, men de var de enda som fanns färdigt att äta.

Kul att så många läser min blogg ändå, för jag skriver ju trots allt inget vettigt :)
Men nåt av intresse verkar de ändå vara, för annars hade ni inte läst detta nu!

De e lite mysigt me höst. man blir på "gos-humör" å vill kura ner sig i soffan me älsklingen såfort temperaturen blir aningen kall för mig. Detta har både sina för-å nackdelar då jag egentligen har mkt att göra.
Naturen blir så fin på hösten. Alla färger som framträder då trädens grönska börjar sjunga på sista versen. Ska försöka ta mig tid att gå promenader me kameran i högsta hugg, för man kan ta många fina bilder såhär på hösten. Jag e helt klart en djur-å naturfotograf, för inget slår en riktigt bra naturbild! De e därför jag fotar djur å natur så mkt, jag älskar den synen. Så ni får allt stå ut me mina kobilder ett tag till :)

nä, jobbet kallar! 

Tjao!! 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är klart man följer din blogg, gumman. Det gör vi ju för att vi älskar dig! Puss ;)

2009-09-21 @ 17:37:31
Postat av: camilla

jag älskar att kolla på ko å natur bilder :)

2009-09-21 @ 18:47:56
URL: http://camillaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0