Lunch!

Har just käkat lunch. Köttbullar å makaroner, inte de godaste jag vet men de funkar :)

Glömde mobilen hemma idag.. absolut inte ofta det händer, men när skadan väl e skedd e de inte så mkt att göra åt. Vänder inte i Vattholma för att åka efter mobilen! Dels e jag för slö, å sååå viktig e den inte för mig. E ingen sån där fjortis som måste "messa" polarna hela tiden.
Men visst känner man sig naken, å skulle de hända något här på jobbet blir de lite knepigt. Framförallt då Jon å Lasse e ute på åkrarna nästan hela dagarna, så händer de något e de bara att kavla upp ärmarna å försöka lösa de själv. Fast ja..de e ju så de oftast går till. sällan jag ber om hjälp ifall jag tror att jag kan klara de själv.
Saknar faktiskt klockan mest, måste ju hålla koll på när jag ska på lunch osv :)

nu ska jag sticka iväg å hämta korna ute på betet. Dags för mjölkning!

tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0