Homosexuell

Har just käkat frukost. Samtidigt som jag åt kollade jag på ett program vid namn "Mamma, jag är homosexuell" på tv:n som handlar om homosexuella som ska berätta om sin läggning för familjen.
Jag har länge undrat vad exakt som skrämmer folk(framförallt killar) när det gäller homosexuallitet. För tyvärr finns det så många som är emot det, framförallt när två killar blir förälskade.

Jag anser att det är deras val. Man väljer ju inte sin läggning för att vara elak mot nån, och flera av dom som kommer på att dom är homosexuella vill inte ens vara det pga rädsla för vad andra ska tycka.

Sålänge folk är lyckliga spelar läggningen ingen roll! Och jag har hellre homosexuella barn än kriminella barn, dock är det inte alla som tycker så..

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0