Mysko väder :)

Vilket knasigt väder det har varit idag! ena stunden har det spöregnat, för att i nästa vara soligt och fint. Emellanåt regnade det samtidigt som solen sken..
Åska hörde jag också någonstans i fjärran, men jag tror inte den drog förbi speciellt nära.
Såhär såg det ut när jag mjölkade:

Solen sken men det var svarta moln längre bort :)

Jag har handlat lite kakor och bullar idag, så jag och Johnnie ska fika såfort han kommer in. Han håller nämligen på och städar ute i trädgården.
Jag ska upp 02.30 inatt då jag ska jobba förmiddag imorgon. När jag jobbat klart så ska jag hem och skutta in i duschen för att sen styra bilen mot Norrtälje och Camilla!

Mina kompisar från Almunge hörde av sig igår och undrade om vi kunde ses i stan på fredag någon gång mitt på dagen. Ska höra med chefen om jag kan duscha och göra mig klar på jobbet(jobbar fm), för iaf kan det funka. Annars blir det nämligen lite ont om tid då jag ska iväg och rida på eftermiddagen.

Nu ska jag blaska av mig lite ko-lukt så att Johnnie står ut med mig inatt :)
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vore jättekul om vi kunde ses på fre. Vet ju ej när det blir nästa gång... Kram

2010-08-25 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0