Avslutning på höstterminen!

Har precis kommit hem från ridningen. Vi fick rida barbacka(utan sadel) om vi ville, och jag valde att göra det. Det gick ju bra förra gången!
Vi var rätt många på ridlektionen idag, och det roliga var att det bara var jag och en tjej till som red barbacka. Jag hade den galnaste hästen och hon den lugnaste. Frågan är, är jag dum eller bara självsäker som sätter mig barbacka på den tokigaste hästen?





Ridlektionen gick iaf jättebra, framförallt mot slutet(som vanligt med sessan). Jag tycker att hon jobbar mkt bättre när jag rider barbacka, det känns iaf så.. Galopperade till och med lite med henne, och det blev inte sken utan en väldigt samlad galopp :)
Hon är så underbar! Jag älskar den hästen!!

Efter ridlektionen fikade vi, det var nämligen sista lektionen för det här året.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0