Dag 4- Det här åt jag idag.

Enligt min lilla "månadslista" ska jag skriva om vad jag ätit idag. För det första undrar jag vem som skulle vara intresserad av den informationen, och för det andra så har jag ju knappt ätit nåt idag. Ett glas blåbärssoppa innan dagens promenad, det är allt.

Kan dra igenom gårdagens matintag istället:

Före frukost: Ett glas blåbärssoppa(innan joggingturen)
Frukost: Fil, müsli, juice och 2 salamibeklädda mackor. (mackorna hade börjat mögla, men den delen tog jag bort och slängde. var sugen på dom mackorna! och kanske lite snål..)
Lunch: Mos och isterband! vatten
Middag: Kyckling och pasta, tranbärsjuice
Efterrätt: Pepparkakor

Det var allt :)
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0