Förkylning på g?

Tror att jag håller på att bli förkyld.. Ni vet den där känslan i hals och näsa då man känner att en förkylning är påväg men ännu inte brutit ut helt? Så känns det!

Vill verkligen inte bli förkyld nu, för vem vill vara förkyld över jul och nyår?

Det finns egentligen 3 tillfällen man absolut inte vill dra på sig en förkylning(eller sjukdom överhuvudtaget):

# Inför jul och nyår
# Inför ens födelsedag
# Inför semestern!

Men det är ju nu alla blir sjuka, så jag får väl trösta mig med att jag iaf inte är ensam :)

Nu blir det till att hålla sig varm, sova och äta ordentligt. Förhoppningsvis bryter inte förkylningen ut helt..Ett glatt humör kanske också hjälper?

Förövrigt händer det inte mkt just nu. Här hemma städas det mest inför julfirandet(som ska hållas här hemma hos mig och Johnnie) och på jobbet flyter allt på som vanligt.

Nu ska jag åka till jobbet. Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0