Mera jobb!

Nu blev det plötsligt mkt jobb :)

För det första så ska jag ta morgonpasset imorgon och troligen även eftermiddagspasset. Lasse skulle nämligen ha gäster ikväll så han ville slippa jobba imorgon på morgonen(vilket jag förstår!). Att jag skulle jobba även på eftermiddagen var mitt egna påhitt, ska ju ändå vara ledig fredag-söndag sen!
Camilla(chefens flickvän) var också intresserad av att mjölka eftermiddag imorgon, så antingen får vi slåss om det eller helt enkelt samarbeta :)
haha, nä, fullt sååå viktigt är det inte för mig att få jobba..

Så eftersom jag ska upp tidigt imorgon kommer jag sova kvar här på jobbet. Hade precis satt mig här vid datorn när mobilen ringer.
Gunnar, som äger gården i hemtrakterna där jag hjälper till ibland, undrade lite försiktigt om jag kunde hjälpa honom i helgen. Han har hamnat i en lite knepig sits och begöver just nu så mkt hjälp han kan få, så jag tackade ja till att jobba under helgen.
Jag var bra tveksam, men självklart hjälper jag till om det behövs! Man ska ju behandla andra som man själv vill bli behandlad!
I mitten på januari skulle en person börja jobba på heltid, så att fram tills dess erbjöd jag mig att hjälpa till så mkt jag kan. Har ju redan ett jobb..

Så det kommer bli mkt jobb nu en period, men lite extra pengar är inte helt fel!



Haha, jag gillar den här bilden.. Man kanske skulle förstora den, rama in den och hänga upp den på väggen hemma! Vad glad Johnnie skulle bli! Eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0