Mina föräldrar.

Enligt månadslistan ska jag berätta om mina föräldrar idag!

Mina föräldrar heter Benneth och Marika. Dom är förlovade och har varit det i ca 30 år. Giftemål var planen, men det blev aldrig av.. Men att vara förlovade är inte fy skam det heller :)

Dom träffades på en gård i dalarna där dom båda jobbade, och har sen dess drivit eget lantbruk med mjölkkor(rödkullor). Nu dom senaste åren har dom slutat med mjölkkorna, men har fortfarande kvar några kor för skojs skull(som nu är pensionerade och har blivit dikor).

Numera jobbar pappa som personlig assistent och mamma har startat en egen hemtjänst med en kompis.

Finns väl inte så mkt mer att säga.. från mamma har jag ärvt humor, hästintresse och känslor, och från pappa har jag nog inte ärvt så mkt.. jo förresten, ingen av oss har nåt tålamod :) 
Ska vara väldigt lik mamma när hon var i min ålder, men det har jag bara hört muntligt...Har inte sett så mkt foton som bekräftar det.

Sådär ja, där sätter jag punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0