Mkt jobb just nu!

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag har jobbat en hel del dom senaste dagarna och har helt enkelt inte haft tid.
Dessutom finns det inte så mkt att berätta, eftersom jag som sagt mest jobbar.

Egentligen var det meningen att jag skulle åka hem ikväll och sen jobba som vanligt resten av veckan, men pga ett försenat plan(Min chefs föräldrar har varit på en minisemester) blir jag kvar här över natten. Blir tvungen att ta morgonmjölkningen, eftersom Lasse normalt sköter det men han kommer hem så sent.

Fast jag har egentligen inget emot de. Nu har man börjat komma in i "rytmen" så jag skulle kunna jobba mycket mer på det här viset. Är inte van vid att gå upp tidigt, sova lite mitt på dagen och sen jobba vidare, så det är de jag har kommit in i nu :) Alltid värst dom första dagarna..

Nu måste jag skutta i säng! Ska upp extra tidigt imorgon..Slaktbilen ska komma 7 och då ska mjölkningen vara klar!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0