Några härliga bilder..

Satt och kikade igenom lite bilder och hittade några godbitar :)

Jag och Camilla på en liten klassåterträff med klassen från Jälla. Minns inte vad vi skrattar åt, men kul har vi iaf!

 



Camilla har det inte lätt hon.. Älskar dom här bilderna för just det ögonblick fotona togs är inte Camilla beredd, men jag är! Hon ser ut att vara väldigt less, men ni kan vara lugna, för det är hon inte! Hon är van :)

Visst hade vi kul Camilla? Visst hade vi? Visst hade vi!? haha, vet att du åtminstånde flinade när du såg bilderna! Jag skrattade glatt här i min ensamhet!

Tjao!


Kommentarer
Postat av: camilla

haha när jag läste detta så skrattade jag högt för mig själv.. bilderna e jätte roliga! bild nummer 2 e ju helt underbar!

2010-12-10 @ 12:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0