Städning hela dagen lång!

Idag åkte jag hem till mamma och pappa på förmiddagen. Sen har jag varit där större delen av dagen och julstädat både hönshuset och stallet. Hönshuset var superdammigt och det var inte alls kul att försöka städa där! Men vi var ju tvungna, så det var bara att jobba på.. Och nu är man bra glad över att det är över! Och hönsen blev jätteglada :)

Här har vi två bilder som förhoppningsvis får er att förstå hur smutsigt de var.. Höns dammar någe fruktansvärt!





Fick ta en dusch hemma hos mamma och pappa innan jag åkte, och kläderna ska tvättas.

När jag kom hem började jag städa här med. Johnnie fixade mat(!) och jag städade på tills den var klar. Nu sitter jag i soffan och här bredvid ligger Pontus och Johnnie och slappar.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0