Årets julfirande!

God jul på er alla! Vi i min familj firade jul idag eftersom både mamma och pappa måste jobba imorgon(klockan är över midnatt, så idag menar jag..).
Min familj kom hem till mig och Johnnie för att äta, öppna paket och ha trevligt. Och trevligt hade vi verkligen! Det är så kul när familjen samlas, äntligen får jag umgås med folk som tänker som jag och har min humor! :)
Jag och min älsta bror Robin hade t ex jättekul åt att mamma mött en hare på vägen, för vi lägger till en massa roliga detaljer som gör händelsen till rena rama komedin!

Nu tänkte jag visa ett urval av bilderna jag tog ikväll:

Årets julgran. Aningen gles längst upp, men ingen är perfekt!


Jag..! Tomteluva är ett måste :)


Julmaten börjar sakta men säkert dukas fram.


Johan(syrrans kille), Johnnie och pappa i väntan på julmaten. Oj vad dom kan prata!


Mina 2 bröder diskuterar sina mobiler..Klockren bild enligt mig!


Kisse njuter av lugnet när alla åkt hem.


Jag! Dagens klädsel blev en lång topp, svarta tights och en skön tröja. Och luvan förstås..


Årets julklappar! Lite varma kläder, köksredskap, presentkort och massageolja(för att nämna en del)


Fick 3 julklappar från jobbet, och en av dom var denna underbara almanacka. Bilderna är från gården jag jobbar på! Otroligt kul att kunna känna igen korna som finns med på bilderna :) Härlig och personlig present!






Sådär ja! Det var allt för idag. Johnnie har somnat på soffan och jag ska tvätta bort sminket. Sen blir det sängen!
Imorgon ska vi åka runt till Johnnies familjemedlemmar, kolla på kalle anka och jag hoppas på att hinna rida en sväng innan det blir mörkt. Får se..

Tjao! Och god jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0