God morgon!

God morgon!

Idag kom jag upp rätt tidigt(för att vara mig nuförtiden..) och det känns bra då jag har lite att göra innan skidsemestern. Johnnies pappa ska passa huset då så det är viktigt att allt är i sin ordning.
Det första jag gjorde idag var att säga "hej då" till Johnnie som skulle iväg att jobba och nu har jag även satt igång eldningen i pannan och käkat lite frukost.

Tänkte försöka hinna med lite allt möjligt innan jag åker till jobbet idag. Jag ska diska, träna, städa, ta in ved, elda ordentligt så det blir varmt i huset och självklart skriva en packlista!
Jag är så otroligt glömsk att jag MÅSTE ha en lista. Annars glömmer jag lätt hälften :)

Det är lite tråkigt väder idag. Mulet och kallt..
Det är då man fortsätter lägga in sommarbilder i sin blogg, för det finns väl ingen som vill se tråkiga vinterbilder om och om igen hela vintern? Nä, nu vill jag ha sommar!







Nu ska jag fortsätta pyssla här hemma. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: camilla

haha de ser ut som att kon säger typ: va fan gör du här??

2010-01-13 @ 09:25:15
URL: http://camillaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0