Fjällen 2010!

Hejsan! Nu var det längesen jag skrev sist, men jag har haft fullt upp me skidsemestern :)
I det här inlägget tänkte jag visa er ett urval av dom bilder som togs under resan.


 Fin utsikt i backen.


Toppen!




Jag och Camilla ser ut som bankrånare på semester :)


Jag och camilla besökte toan för att lätta på trycket och värma frusna tår.


Hampus fjantar sig!


Jag i backen. Camilla fotade och fick till det bra!


Jag gör tummen upp!


Jag och Camilla ska ut och busa med skärtlappar!


Camilla är redo :)


Korsord blev en populär syssla när vi kom hem efter att ha varit ute i backen i flera timmar.


Heidi, Jag och Camilla. Heidi skojar medans jag och camilla ser något mer seriösa ut :)




Jag och Johnnie!

Det var alltså ett litet urval av alla bilder vi tog! Det var en riktigt lyckad semester full av åkning i backen, godis och mys. Jag och Camilla stack även ut och åkte skärtlapp en kväll medans dom andra var seriösa och åkte längdskidor. Oj, vad vi skrattade!
Sista kvällen käkade vi middag och bowlade på ett ställe nära backen. Vi körde tjejerna mot killarna, men tyvärr vann grabbarna. Jag hade aldrig bowlat tidigare, men trots det började det bra. Dock höll inte det i sig utan under timmen vi spelade lyckades jag underhålla dom andra en hel del :)

Jag kommer säkert berätta mer sen, men jurt nu får det räcka såhär.

Tack till er som var med till fjällen! det var jättekul! Och jag hoppas att vi kan hitta på något liknande igen.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0