Gott Nytt År!

Nu tänkte jag äntligen uppdatera bloggen igen. Har varit för mkt att göra på senaste tiden och svårt att hinna med att sitta vid datorn :)
Men nu har jag lite tid att skriva innan jag skuttar i säng!

Ska ta och berätta lite om vad jag hittade på på nyår.

Jag och Johnnie hittade inte några vettiga fester, så vi valde att själva bjuda hem lite folk. Vi bjöd på mat och efterrätt och alla tyckde det var otroligt gott. Dessutom var dom imponerade över att vi bjöd på så fin mat :)
Potatisgratäng och fläskkotletter, två sorters såser och till det serverades bröd och sallad. Efterrätten bestod av kladdkaka och glass. Mums!




Skumpa och fyrverkerier vid 12-slaget är ett måste! Johnnie blir som ett litet barn när han får avfyra fyrverkerier :)






Svårt att fota fyrverkerier :) Framförallt när kameran inte kunde bestämma sig för om den skulle ta kortet samtidigt eller en sekund efter att jag tryckt på knappen..

Killarna skulle ju självklart börja brottas och kasta ut varandra i snön!



Sen begav vi oss in för att fortsätta prata och ha trevligt.


Johnnie har snöjour, så kl. 2 begav han sig ut för att skotta snö. Jag hängde med då det behövdes folk :)


Man var bra sliten sen när man kom hem igen! Då hade jag varit uppe i nästan 24 timmar..och under dom timmarna hade jag varit inne i stan och handlat, städat, lagat mat, firat nyår och skottat snö :) När vi väl kom i säng sov jag och grabben djupt kan jag lova!

Nu har vi just påbörjat ett nytt år. Ett år med helt nya möjligheter!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0