Kallt..

Idag är det söndag om jag inte minns fel. När man är ledig såhär runt jul och nyår blir det lätt att man blandar ihop dagarna lite :)

Idag ska jag ta det rätt lugnt. Det måste städas lite här hemma efter nyår, då det blev en hel del disk.. Sen har katterna rivit ner en blomkruka så det ligger en massa jord på golvet.
Ikväll tänkte jag och Johnnie åka till stan och käka middag. Det var ett tag senast vi var ut och åt så vi tyckte det var dags att komma iväg i helgen.

Det är kallt ute och snön bara faller. Min bil är begravd under massor av snö och det kommer ta ett tag att gräva fram den :)

Här är tre bilder från i onsdags då jag jobbade förmiddag. Det var svinkallt och dom stackars korna hade is i morrhåren! Några hade till och med istappar hängande från mulen.






Tjao!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

hur har din dag varit? =)

kramar!

2010-01-03 @ 18:03:19
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Diana

Heej, allt bra?

Var med och tävla i veckans blogg! Puss

2010-01-04 @ 01:02:34
URL: http://dianam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0