Promenix!

Nu brinner det för fullt i pannan och temperaturen här inne i huset börjar sakta men säkert bli behagligare. promenaden är avklarad och det var skönt att fö röra på sig.
Jag slutade träna pga förkylning, men nu känner jag mig så gott som helt frisk och vågar börja ta i lite när jag är ute och går. Idag bestämde jag mig för att springa lite på oplogade vägar :)



Blir lite hårdare träning då, och så får man öva balansen en del då det var lite ojämt under den senast fallna snön.
Det är väldigt fint vinterväder just nu, och temperaturen är lagom. Fast jag skulle vara som mest nöjd om det kunde hålla sig runt -9, det vore perfekt! Just nu är det -12 här.
Men det bästa är solen och den blå himmlen, man blir på så bra humör!



Nu ska jag skutta in i bilen och börja rulla mot jobbet. Tänkte stanna till vid en affär också, skulle behöva handla lite småsaker.

Tjao!

Kommentarer
Postat av: anna

så härligt att få vara ute och röra på sig lite. tycker alltid man är som mest träningssugen när man är förkyld :P

2010-01-12 @ 19:20:55
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0