Twilight

Det har varit otroligt mkt snack om filmen "Twilight" och dess 2:a "New Moon". Dock har jag inte sett nån av dom förrän nu.  Heidi hade med "Twilight" till fjällen och jag och Camilla satte oss och kollade på filmen. Ingen av oss är speciellt intresserade av vampyrfilmer, men den här tog oss båda med storm :)

Jag har som sagt hört en del om filmen och har en kompis som älskar den. Men jag går sällan på bio och då blir det tyvärr inte alltid av att kolla på såna där filmer. Jag lyckades komma iväg på bio och såg "Män som hatar kvinnor" men det var mest för att ALLA som sett den lovprisade den. Dock missade jag filmer som Twilight..

Twilight var iaf bra, trots att jag inte trodde det från början.


Jag älskade mystiken mellan/kring huvudpersonerna. Förstår inte varför, men väldigt många av oss tjejer faller för mystiska killar. Och även om den manliga huvudpersonen inte var så speciellt snygg, så fångade han mig verkligen genom sin omtänksamhet, sina blickar och sin tystnad.

Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska åka till jobbet.

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Filmerna är bra, men böckerna är bättre. Har alla om du vill låna nån gång. Puss :)

2010-01-25 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0