Lunarstorm

Var just inne på lunarstorm för första gången på bra länge. Mkt minnen dök upp, framförallt när jag kikade igenom alla mina gamla bloggar och bilder från den tiden då man var aktiv där. Tycker mina bloggar var roligare och mer händelserika då..:)

Nu ska lunar lägga ner och allt dedär kommer tyvärr försvinna. Alla gamla minnen..
För skojs skull ska jag visa er en massa bilder från mitt liv :)
 
Jälla, sommarjobbare som klantar sig..


Jag.. trött, regn, hemlängtan :)



Jag har kört fast..


Jag kunde inte låta bli Max maskot :)


Fjällen -07

 
Fjällen -07

 
Jag och camilla flyger helikopter. jippi!

 
Våra innekatter..

 
Mina kalvar jag köpte från jobbet.

Japp, det var lite smått och gott de :) Blogginläggen kan jag dock inte göra nåt åt..

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0