Sommarkläder :)

Nu är jag klar med förmiddagspasset. Tog inte alls lång tid idag då chefen hjälpte till lite här och var.
Klockan är bara strax efter 9 och redan är det riktigt varmt ute. Hoppas jag och Johnnie får sånt här väder på semestern också!
Jag och Johnnie kommer åka norrut i vårat vackra sommarland v. 28 och det ska bli jätteskönt att äntligen få umgås ordentligt. Bara han och jag.

Just nu sitter jag och spanar in lite härliga sommarkläder på internet. Tänkte handla lite innan semestern nämligen :)
Framförallt behövs nya sommarskor då dom få jag har antingen är utslitna eller spårlöst försvunna..Men även shorts, linnen, t-tröjor och lätta, luftiga klänningar vore bra att inhandla.

Hittar en hel del snyggt på olika hemsidor, men anledningen till att jag sällan handlar från internet eller kataloger är att jag vill testa grejerna utan att behöva skicka tillbaka hälften och vänta på nästa storlek. Jag handlar inte speciellt mkt kläder, men det jag handlar ska sitta perfekt, annars får det vara. är trött på alla inpulsköp som sen stannar i garderoben!

Här har vi ett urval av dom grejer jag hittat:
   

Hittade också otroligt mkt fina festkläder, men nu var det sommarkläder jag skulle ha..
Måste bara påpeka hur läskiga dom flesta modeller var på dom sidor jag besökte, kolla på bilderna ovan! Snygg? Inte det minsta enligt mig..

Nu ska jag gå och käka frukost nr 2. Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0