Titanic

Är det bara jag som missat att det kommer en uppföljare till filmen Titanic?
Såg trailern igår, och blev så besviken. Varför kan inte en storfilm som Titanic få vara ifred? Varför ska det alltid komma en uppföljare? Vissa filmer kan man enligt mig inte göra en uppföljare på..

Jag anser att filmen gjort sitt, dvs att den inte kan bli mkt bättre än såhär. Den är stark, känslosam och bygger på en sann berättelse. Att sen göra en uppföljare förstör så mkt..

Eller vad anser ni? Jag älskade iaf filmen, och det känns helt fel att göra en 2:a då det liksom inte finns mer att säga.. Titanic försvann ner på havets botten, Rose överlevde och Jack dog..eller?

Här har ni trailern:
http://www.youtube.com/watch?v=df7669mkE98&feature=related





Titanic 2 är iaf inte en film jag kommer se på bio..

Såg dessutom nåt klipp som jag tror var från Titanic 2 nyss, och redan där hittade jag ett stort fel. Titanic bärgades, och var helt. Titanic bröts nämligen av på mitten när det sjönk. Dock satt dom 2 bitarna ihop, men i filmsnutten jag såg på Youtube var det inga tecken på det. Aja baja! Rätt ska det vara!
Fast man vet aldrig, dom kanske satt och svetsade ihop henne innan hon drogs upp :)


Kommentarer
Postat av: Tobias

Utan att ha sett trailern eller läst et dugg om den filmen kan jag säga detta: LOL (Inte mitt vanliga språk, men vad fan...) Sådana uppföljare är bara för jävla patetiska.

2010-03-05 @ 00:48:25
Postat av: Emilia

Anna, Anna det stämmer inte att det kommer en uppföljare. Det är ngn som har gjort en fejktrailer och andra som följt efter. Det har pågått i flera år på youtube. Puss

2010-03-05 @ 15:03:09
Postat av: Fotograf Annie

Nej, det får inte komma en uppföljare, vad skulle den då handla om? :S Ska kolla trailern nu :P

2010-03-17 @ 11:20:59
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0