Dags att leta bikini?

Jag var nyss i chefens kök och käkade middag som hans flickvän lagat. Mums! Medans jag åt ringde Johnnie och sa att han hade fått förhinder och inte kunde komma på besök ikväll(vilket han tänkt) men det gör inte så mkt. Jag tänkte ändå komma isäng tidigt och imorgon kväll bär det av hemåt eftersom chefens pappa kommer hem nu ikväll från sin semester.
När jag ätit klart gick jag in på toan för att borsta tänderna och tvätta mig i ansiktet(är noga med att morgon och kväll rengöra och smörja ansiktet). Kollade mig i spegeln lite snabbt och fick en sån där härlig tanke i huvudet: "Va snygg jag är!"
Det händer att jag tänker så, men oftast är jag bara "nöjd" med hur jag ser ut. Konstigt nog verkar jag tycka att jag är snyggast när jag är helt ofixad. För idag var jag osminkad och hade håret uppsatt i en slarvig hästsvans, men jag måste medge att jag hade lite vackert rosade kinder efter att ha varit ute i kylan :)
Aja, tycker om dom ögonblick då jag verkligen älskar mig själv! För det ska man göra(och det får man göra, men till en viss gräns..)

Min mobil lever verkligen sitt egna liv. Redan från början har den varit lite speciell, men i butiken sa dom bara att den behövde vara avstängd ibland och då skulle det inte vara några problem. Det är tyvärr sällan jag vågar ha den avstängd då det hänt att folk ha behövt åka till sjukhuset kl 3 på natten eller nåt annat akut problem uppstått. Jag vill vara tillgänglig dygnet runt.
Idag har min mobil roat sig med att låtsas vara utan mottagning fast att jag vet att jag ska ha det på dom platser jag befunnit mig. Då brukar man få blåsa ur mobilen och sen är problemet löst.
Det krävs mkt av en mobil för att den ska tåla miljön som finns på ett jordbruk. Den måste vara slag-, damm- och fukttålig.
Min håller än, men man får som sagt blåsa ur den ibland..

Jag satt och bläddrade i en Elloskatalog förut idag och blev otroligt sugen på att handla en ny bikini. Sitter och killar lite på internet nu..
 En sån här kanske?

 Eller varför inte en sån här?

Vore kul att ha nåt lite annorlunda! Fast jag måste komma igång och jogga igen, så att jag får tillbaka mina sexiga magmuskler! Magen är fortfarande rätt platt, trots den kak- och godisdiet jag levt på hela vintern. Men vem vill inte ha en vältränad kropp på sommaren?

Nu ska jag krypa till kojs.
Tjao!



Kommentarer
Postat av: Wilda

Verkligen starkt budskap! Såg sjukt ut på TV när de samlade blodet... inga handskar osv. Hoppas inga sjukdomar spreds. Sen fattar jag inte hur de kan backa upp Thaksin men men.



Titta gärna in på min frågestund förresten =)

2010-03-17 @ 02:10:39
URL: http://wilda.blogg.se/
Postat av: camilla

ja min mobil blev oxå jätte dammig mm.. men nu har jag den i en plastpåse när jag jobbar, jätte bra tycker ja, då blir den inte skitig ;) kram

2010-03-17 @ 19:42:46
URL: http://camillaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Therese Zätterqvist

Tja! :)



Jag ordnar en BloggJogg i Rålis på lördag kl 14.00! Du borde haka! Karta och info bifogad på bloggen!



Tjo! /Therese

2010-03-18 @ 23:20:58
URL: http://bloggjoggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0