Hejsan Hoppsan!

Klockan är strax efter 9 och jag har precis klivit upp. Johnnie tyckte inte att vi skulle ställa några alarm, så jag blev bra förvånad när jag vaknade halv 9. Sen kom jag på att vi gick och la oss ca 21.30 igår, alltså har jag sovit länge i natt ändå :)
Johnnie däremot, ligger kvar i sängen och sover djupt. Han sover nästan alltid för lite, så nu får han en chans att ta igen den sömn han missat!

Nu ska jag bara äta och dra på mig varma ytterkläder, sen ska jag hem till mamma och pappa för att rida en sväng i det härliga vintervädret! Hoppas inte det är för halt bara..

Här är några bilder från Viggo igårkväll när jag skottade snö i trädgården:





Det snöade bra mkt igår, och det verkar inte ha lugnat sig under natten.

Nu ska jag äta!
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)

vilken söt hund! är det din?

2010-11-28 @ 13:55:17
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0