Min härliga lördag!

Det här har varit en bra dag. Har gjort följande:

# Haft sovmorgon. Vaknade iofs rätt tidigt ändå..
# Ridit Bullen
# Varit hem till min bror Robin och fixat lite nya program till datorn.
Han är bra på sånt, inte jag..
# Åkt till stan och ätit på resturang. Mums!

Eftersom Johnnie och Pontus druckit varsin öl ville dom att jag skulle köra till stan. Fick köra Pontus bil! Helt otroligt, det är nästan nåt man kan skriva i sitt CV..
Pontus är nämligen väldigt rädd om sin bil och det är nog inte många som fått förtroendet att köra den. Gissa om jag är stolt! :) Haha!

Maten var god och nu är vi hemma igen. Trötta och mätta!
Här får ni före- och efterbilder från idag. Från mjukisklädd och osminkad, till finklädd och sminkad.





Hade mina nya jeans idag och dom sitter superfint! Johnnie kommenterade dessutom att min rumpa såg snygg ut i dom :) Så idag kände jag mig riktigt snygg!

Nä, nu måste jag sova.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0