Nya ridbyxor!

På ridlektionen hoppade vi en bana idag. Hade min energiska favorit Sessan som vanligt, men är trots allt nöjd. Hon skötte sig riktigt bra faktiskt! Visst, vi red nog banan 3 gånger snabbare än dom övriga(som hade lugna hästar) men kul var det :)

Hade nya ridbyxor idag. Dom är inte bara snygga, dom är sköna också! Köpte dom på Hööks för nån månad sen, men det var först idag jag invigde dom.
Till och med Johnnie la märke till att jag hade nya ridbyxor! min erfarenhet är att killar inte märker sånt speciellt ofta..







Tjao!

Kommentarer
Postat av: JUDITH G.

SVAR: jag håller helt och hållet med!

2010-11-13 @ 01:35:36
URL: http://judithg.blogg.se/
Postat av: Hemlis

Så snygg som du va i dom ä de klart de märks ;)

2012-09-30 @ 11:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0