Puss!

Hejsan!

Sitter här på jobbet, som vanligt på torsdagkvällar.. Känner att det börjar bli dags att sova nu. Ögonen svider och det känns som om jag ska få huvudvärk. Inte bra! Har känt mig väldigt trött nu på eftermiddagen, hoppas att det bara är vädret så att det inte är förkylningen som håller på och tar över!

Johnnie var så söt i morse! Han skulle passera vårat hus med timmerbilen nån gång under morgonen, det hade han sagt. Tyvärr hade jag glömt det, så jag var ute med hunden just då. Mötte honom iaf, och han hann bara veva ner rutan och säga hej innan det kom en bil och han var tvungen att åka vidare för att släppa förbi den. Pratade med honom i mobilen iaf, och han berättade att han hade stannat timmerbilen utanför vårat hus, sprungit över gräsmattan(som har minst 1 dm snö på sig) och in i huset för att ge mig en liten puss. Och så är inte jag inne just då! Jag hade behövt den pussen..

Nu ska jag iaf ta mig i kragen och krypa till kojs!

Tjao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0