Rörig lördag!

Idag är det inte mkt av mina planer som gått som dom ska.. det är problemet när man försöker planera nåt, men vet aldrig hur det blir i slutändan!

Tänkte rida en sväng innan jag skulle åka till stan för att träffa Malin(en barndomskompis) men när jag hämtade Bullen från hagen var en baksko borta. Det var bara att skippa dom planerna.. Dags att ringa hovslagaren igen!

Sen åkte jag hem igen för att göra mig klar inför träffen i stan, men ett samtal gjorde att jag blev lite sen. När jag väl var klar att sticka var inte Johnnie klar med däckbytet på bilen, så jag blev ännu senare.
Som tur är Malin förstående, så det gjorde inget att jag kom 30 minuter senare än planerat.


Håret var inte på min sida idag, men en rosett fick rädda situationen. hade inte tid att försöka fixa det på annat sätt.. Tror att det är dags att klippa mig, brukar märka att det är dags när håret inte vill samarbeta mer!

Klädseln blev inte heller så speciell. Ett svart linne, en t-tröja och jeans :)


Det var iaf jättekul att träffa Malin igen. Vi har känt varandra länge och var väldigt bra vänner förut, men pga att vi gått på olika skolor har vi glidit ifrån varandra lite. Men det ska det bli ändring på!
Vi satt i flera timmar inne på Wayne´s Coffee och pratade om allt mellan himmel och jord. Jättemysigt!
Om allt går som det ska tänkte vi ses igen om några veckor, vi har lite planer :)

När jag kom hem från stan handlade jag lite småsaker och sen blev det pizzabak här hemma! Johnnie hade 3 kompisar på besök och dom stannade kvar och åt med oss. Tur det, för det blev massor av pizza! Nu är jag bra mätt..

nä, nu ska jag försöka väcka Johnnie som somnat på soffan(som vanligt!)
Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0