Utebliven städning

Det blev ingen städning igår. Precis när jag vridit upp volymen på musiken och satt igång med städningen kommer Johnnie in och säger att vi blivit bjudna hem till några vänner på smörgåstårta och fika.

Jag som var på sånt städhumör! Men smörgåstårtan och fikat var iaf väldigt gott, så vi åkte verkligen inte dit i onödan :)
Vi kom hem sent så det var bara att krypa till kojs när vi klev innanför dörren.

Nu har jag varit ute på en rask promenad med Viggo och sen ätit frukost. Ska försöka hinna med att städa lite innan jag åker till jobbet..

En djurägare här i närheten hade ringt Johnnie och frågat efter mig igår eftermiddag. Måste ringa upp honom också och höra vad jag kan stå till tjänst med.

Nä, jag har mkt att göra, så här kan jag ju inte sitta!
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0