Julmarknad

Frukosten är avklarad och nu är det dags att göra nytta. Det är en julmarknad här i Österby så jag och syrran tänkte åka dit. Vi har precis bestämt oss för att ses där om en timme. Jag vet att det är tidigt att anordna julmarknader, men Österby är rätt känt för sin tidiga julmarknad.. Vet inte varför dom har den redan nu, men det är samma visa varje år. Och alltid blir man lika förvånad över att den är så tidig :)

Efter julmarknaden ska jag åka hem och rida. Och ikväll tänkte vi försöka åka och äta tillsammans med några vänner som länge velat att vi ska hitta på nåt. Johnnie och jag är ofta rätt uppbokade så det har inte blivit av tidigare.

Har börjat röja upp lite här hemma, men det finns mkt kvar att göra. Hela diskbänken är full med disk t ex, och bara det tar sin lilla tid att diska igenom.. ska ta en före-och-efter bild så ni får se vilken skillnad det blir!


Nu ska jag gå och göra mig klar.
Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0